سوالات متداول FAQ

خیر، شما می‌توانید بصورت تلفنی هم با شماره های تماس ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را تلفنی ثبت کنید.

  • وارد حساب کاربری خود شوید.
  • روی آیکون پروفایل خود کلیک کنید و پروفایل را انتخاب کنید.
  • گزینه اطلاعات شخصی را انتخاب کنید.
  • اطلاعات را ویرایش کنید و روی ذخیره اطلاعات کلیک کنید.

گارانتی تمامی محصولات یونیوا، شرکت یونیوا سرویس است.

  • ۵ سال گارانتی کمپرسور بدون قید و شرط
  • ۲۴ ماه قطعات
  • روی دکمه “فروشگاه” کلیک کنید
  • محصول مورد نظر خود را جستجو کنید
  • روی “اضافه به سبد خرید” کلیک کنید.
  • روی “سبد خرید” کلیک کنید.
  • روی ادامه و ثبت سفارش کلیک کنید
  • آدرس خود را چک کرده و”تایید وادامه ثبت سفارش” را بزنید
  • روی تایید و ثبت نهایی سفارش کلیک کنید
  • پس از پرداخت سفارش شما با موفقیت ثبت می‌شود
  • از طریق درگاه پرداخت اینترنتی
  • از طریق کارتخوان
  • از طریق “شبا” حساب به حساب یا “پایا”
  • پیک

سفارشات تهران از طریق پیک ارسال می‌شود.

  • پست

سفارشات بقیه شهرها از طریق پست یا تیپاکس.

  • برای تهران و کرج ارسال رایگان
  • در هر دوصورت برای شهر های دور هزینه ارسال به عهده مشتری می‌باشد.

بله، بصورت اقساط ۳ ماهه، ۶ ماهه و ۸ ماهه برای کارمندان دولتی و بازنشتگان این امکان فراهم است که خرید خود را بصورت اقساط و با پیش پرداخت دلخواه ثبت کنند.

خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند، امکان ثبت دارند.

شما می‌توانید از طریقِ صفحه تماس با ما، و تلفن ۰۲۱۲۸۴۲۹۳۸۵ درخواست خود را ثبت نمایید.

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به شرکت اطلاع دهید.

بله، حداکثر تا ۷ روز باید انصراف خود را به شرکت اطلاع دهید.
لازم به ذکر است که در صورت انصراف، هزینه پست و حمل نقل، توسط خود مشتری پرداخت می‌شود و فقط مبلغ قطعه خریداری شده عودت داده می‌شود.